Menu

Śladami Cesarzowej

podążają Ci, dla ktorych chińszczyzna to coś więcej niż ryż z warzywami w pięciu smakach....

urlop fitness czyli niewalentynkowy wpis niesponsorowany

duo.na

bo juz nie ma czego reklamowac, skoro biznes sie zwija, ale od poczatku.

Byly prawie 2 miesiace wolnego, ktorego szkoda bylo spedzac w domu rodzinnym, bo aura pogodowa niesprzyjajaca (zimno, wietrznie i snieznie). Gdzies do cieplejszego miejsca, by kosci wygrzac len podpowiadal. Warunek byl jeden: musi byc dostep do centrum fitness, czyli maszyny do cwiczen roznorakich, lekcje rozne (np. yoga, pilates, czy inny zdrowy kregoslup), czyli moze uda sie schudnac co nieco? Oferty w Tajlandii sa glownie do miejsc, gdzie nacisk jest na medytacje, a od niej przeciez sie nie chudnie! Zupelnie przez przypadek wpadl w oko bootcamp czyli oboz kondycyjny. Wprawdzie do Kambodzy planu nie bylo, ale byla znizka na czterotygodniowy pobyt i bilet znalazl sie za calkiem przyzwoita cene. Na zdjeciach przewazali spoceni faceci bez koszulek, ale oferta cwiczen zawierala yoge, pilates (ktorego pozniej nie bylo) i aerobic.

crossfit1czesc malpiego gaju do cwiczen

Przybytek okazal sie oaza zieleni w pustyni betonu, prowadzona przez Francuza i jego kambodzanska malzonke. Zajecia byly rano oraz po poludniu i przewidywaly udzial osob o roznym poziomie fitness. Ku mojej uciesze bylo tez kilka dziewczyn, wiec nie czulam sie jak kompletny kosmita. W odroznieniu od regularnych zajec, jakie mozna miec w osiedlowym fitness klubie, lekcje trwaly od 1.5 godziny do dwoch, a cwiczenia dopasowane byly do mozliowosci uczestnikow. Z proponowanych: crossfit, fat burning, trx, abs, aerobik, yoga, thai boxing (tego nigdy nie sprobowalalm) najbardziej lubilam fat burning a zaraz potem cwiczenia na miesnie brzucha. Aerobik byl pewnego rodzaju wyzwaniem, bo zona glownego instruktora miala calkiem luznie podejcie do rytmu, wiec albo cwiczylam w rytm muzyki, albo wg wykrzykiwanych przez nia odliczen.

 domownicy3

w lekcjach uczestniczyli tez domownicy (czasem corka, najczesciej Pablo i Brutus);

Na poczatku, gdy odkrylam podreczna biblioteczke, z zapalem oddalam sie pasji, ale z uplywem dni zmeczenie dawalo sie we znaki i checi na czytanie bylo mniej. Brak snu mial na to swoj wplyw: wszedobylskie komary (tradycyjny dom trzcinowy, ma tyle dziur, ze nawet spreje nie pomagaja, a masci aplikowane na skore tez tylko czesciowo byly skuteczne), okoliczne koguty i psy prowadzily rozmowy przez cala noc, do tego odglosy pobliskich budowli. Tak, tak, choc osrodek byl w ogrodzie, to cala okolica, cale miasto nawet stanowilo jeden wielki plac budowy (o tym drobnym fakcie na zadnej ze stron internetowych nikt nie informowal. Wiec specjalnie cicho nie bylo.

Wysilek fizyczny bardzo mnie sie spodobal, juz mi nawet brakuje, bo zagonic siebie do cwiczen przed telewizorem trudno mi niezmiernie. Gdyby komus przyszlo do glowy uczestniczyc w podobnym programie donosze, ze nie schudlam, wrecz przeciwnie przytylam 2 kilogramy a Obywatel J ani nie schudl ani nie przytyl.

Na kilka dni przed koncem pobytu dowiedzielismy sie, ze osrodek byl wynajmowany i wlasciciel sprzedal przybytek Chinczykom a zarzadzajaca nim rodzina ma 3 miesiace na zwiniecie biznesu i przeprowadzke. Jak znajda cos odpowiedniego to rozesla informacje, wtedy podam zainteresowanym.

Komentarze (8)

Dodaj komentarz
  • marga77

    po prostu przemilczę zdanie, ze od medytacji się nie chudnie ... człowieku kochany, a gdzie Ty chciałaś chudnąc? bo u Ciebie to chyba ta jedna możliwość jest, a mianowicie w zawartości portfela! :D

  • duo.na

    @Marga,
    dlatego nie schudlam, a miesni troche mi przybylo;portfel sobie poradzi choc zapas kawy zrobilam duzy:)

  • marga77

    bosz toć Ty suchutka jesteś, ze aż normalnie nic tylko Ciebie non stop karmić, a nie odchudzać ;)))

    a jak z portfelem ok, to może 08.08 wew wsi przemysłowo-robotniczej? :)

  • duo.na

    @Marga,
    Suchutka to bylam; teraz musze kupic nowe ciuchy a bardzo tego nie lubie!
    Obywatel J mial sie odchudzic, ale nie wyszlo, czyli sam wysilek fizyczny z rozsadna dieta nie wystarczy by zrzucic pare kilogramow.

    Nic jeszcze do Cie nie doszlo? To juz dwa tygodnie!

  • marga77

    nie :(

  • eliatrieste

    Domownicy bioracy udzial w zajeciach, nie wygladaja na wychudzonych :)

  • duo.na

    @Elia,
    Otoz to!
    Oni najczesciej uczestniczyli w pozycji lezacej:)

  • duo.na

    @Marga,
    Mama Obywatela J znowu pierwsza dostala przesylke!

© Śladami Cesarzowej
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci