Menu

Śladami Cesarzowej

podążają Ci, dla ktorych chińszczyzna to coś więcej niż ryż z warzywami w pięciu smakach....

rozrywki w Las Vegas

duo.na

Wiem, ze platforma sie zamyka, ale nie musimy wszyscy plakac, a poza tym, chce dokonczyc opis wizyty na amerykanskim kontynencie.

Do Vegas sciagaja hazardzisci ze wszystkich stanow plus pobliskich krajow jak Kanada. Wiekszosc spedza zaledwie dwa lub trzy dni, najczesciej w weekend, dlatego soboty i niedzieli nalezy unikac, chyba, ze koniecznie musicie przebywac w tlumie.

W Las Vegas od piatkowego popoludnia do niedzieli poznym wieczorem trwa zabawa. Puby oraz inne przybytki wypelnione sa tlocznie a muzyka rozbrzmiewa nawet w pasazach, gdzie sprzedawany jest rowniez alcohol w calkiem duzych naczyniach. Jest tloczno, gwarno, czasem zabawnie i za darmo mozna sie napalic wszystkiego, nie tylko papierosow. Dopiero drugiego dnia dotarlo do mnie od czego mam ciagly bol glowy. Oprocz muzyki, na zewnatrz zachecaja do odwiedzenia pobliskich miejsc rozrywek panowie o calkiem atrakcyjnych cialach oraz panie, koniecznie w kostiumach. Z “przebierancami” mozna pstrykac fotki, oczywiscie pod warunkiem, ze zaplaci sie kilka dolarow.dress_up1

W pasazu centrum miasta, juz po kilku godzinach zabawy, podloga kleila sie od slodkich napojow (kosze na smieci oprozniane sa na biezaca). Sluzby dokladnie zamiataja myja cala powierzchnie nastepnego dnia, nawet nie bardzo rano. Okolo 9-10, gdy imprezowicze jeszcze smacznie spia, sluzby porzadkowe metr po metrze pucuja powierzchnie. W zasadzie do poludnia cale miasto spi, nawet trudno znalezc otwarta kawiarnie.

Red Rock Canyon

Poza graniem w ruletke, black jacka czy inne gry kasynowe, z Las Vegas mozna wyruszyc na podziwianie okolicznych cudow przyrody, jak np: wielki kanion (w dzien lub noca, helikopterem lub autobusem), doline smierci, kanion czerwonej skaly, cudow techniki, jak zapora Hoovera. W samym miescie udac sie do jednego z licznych muzeow: gangsterow, neonow, starych samochodow i pociagow, figur woskowych. Ci, ktorzy nie stracili jeszcze gotowki w kasynach moga udac sie na zakupy do sklepow wielkich marek lub pobliskich outletow.

 

Male wygrane

Ci, ktorzy musza koniecznie zawrzec zwiazek malzenski, maja do wyboru setki slubnych przybytkow, w niektorych sluby brali znani aktorzy lub piosenkarze. Dla zdesperowanych w druga strone, jest mozliwosc szybkiego rozwodu.

My, udalismy sie na wycieczke z lokalnym biurem turystycznym do Kanionu Czerwonej Skaly, bo dojazd w niecala godzine oraz darmowym obiadem nas skusili. Wybaczylam im nawet trawkowy bus, ktorym po nas przyjechali.

Red Rock Canyon

Kierowca-przewodnik ciekawie opowiadal nie tylko o kanionie, ale tez o samym miescie. Niestety, pogoda nam nie dopisala i kilka razy musielismy uciekac przed deszczem a raz nawet gradem. Dlatego zdjecia sa nieco ciemne, ale w sloncu musi wygladac zjawiskowo, ze wzgledu na polaczenie czerwonych od zawartosci zelaza skal oraz nielicznych tam zielonych roslin. Sam kanion jest bardzo popularnym miejscem nie tylko spacerowym, ale tez wspinaczkowym ze wzgledu na bardzo roznorodne uksztaltowanie terenu.

Canyon2

Kanion ze sloncem i bez

W Las Vegas czulam sie duzo bezpieczniej niz w Los Angeles i choc jest to malo ciekawe architektonicznie (z wyjatkiem cudacznych hoteli) miasto, calkiem przyjemnie po nim spacerowac. Poza tym, jest jeszcze jedzenie do obgadania, ale nastepnym wpisie.

Komentarze (7)

Dodaj komentarz
  • marga77

    europejska para, mieszkająca w Chinach, na wycieczce w Hameryce, cudna konstelacja :D

    pees: sprawdzalas na jaka platforme internetowa możesz w tych Chinach przenieść bloga?

  • duo.na

    @Marga,
    Zeby nie bylo nudno:)

    Blogowo mam duza zagwostke, bo blox byl ostatnia platforma, ktorej tutejsze wladze nie zablokowaly. Na razie szukam i probuje...

  • eliatrieste

    Wielki kanion, to jedna z niewielu amerykanskich atrakcji, ktora chcialabym zobaczyc :)
    W Amsterdamie mialam podobny problem, do tej pory mam mdlosci na wspomnienie "zapachu" tamtejszych uliczek :))


  • salmiaki

    Duo- czekam na relację z jedzeniem. A jeśli chodzi o bloga, to najwyżej będziesz nam słać maile, a my będziemy publikować :))))

  • duo.na

    @Elia,
    przyroda tamtejsza mnie ciagle kusi, kiedys sie uda!
    Z Amsterdamu pamietam deszcz, zimno, pustki i wiatr, moze dzieki niemu nie mialam bolu glowy:)

  • duo.na

    @Salmiaki,
    o zarciu bedzie wkrotce!
    z blogiem mam jeszcze chwile na organizacje:)

  • salmiaki

    Extra!!!

© Śladami Cesarzowej
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci