Menu

Śladami Cesarzowej

podążają Ci, dla ktorych chińszczyzna to coś więcej niż ryż z warzywami w pięciu smakach....

Wpisy otagowane : dom

co zostalo po swietach

duo.na

nie tylko wspomnienie! Tez roze, ktore kupilam z braku tulipanow oraz pierwsze marihuanowe skarpetki z wizerunkiem brodacza przypominajacego Ecsobara.

swieta

Skarpetki kupilam, bo nie moglam uwierzyc, ze ktos mogl je wyprodukowac i srzedawac!

 

tasma samoprzylepna kontra koreanska pani domu

duo.na

czyli cykl o wyposazeniu domu.



"Popatrz" - pociagnal mnie za rekaw Obywatel J, gdy stalismy na pierwszym pietrze w galerii handlowej patrzac na rozstawione pietro nizej stragany - "dziewczyna zbiera smietki z wykladziny tasma samoprzylepna!". Rzeczywiscie, calkiem dobrze jej to szlo. Widzialam juz kiedys z bliska jak to sie robi, wazna umiejetnosc, gdy odkurzacz jest w zasadzie nie znany.

Od lata, moje nowe mieszkanie wylozone jest jasna wykladzina. Sluzby, ktore odpowiedzialne sa za porzadek sprzataja tak troche. Nie dosc, ze trzeba sie o to  za kazdym razem upomniec, to jeszcze najlepiej stac nad glowa,  by robota byla wykonana w miare porzadnie. W zwiazku z powyzszym zainwestowalam w odkurzacz marki koreanska pani domu. Jest maly, zgrabny, w miare cichy i na tym sie jego zalety koncza, bo w zasadzie nie wciaga smieci, nawet z glazury ciezko mu idzie. Wlosy owszem, zbije w kulke, dzieki czemu latwiej je reka zebrac, ale smieci....  tasma samoprzylepna lepiej sobie radzi.

trzysta mil do nieba

duo.na

hm.... troche wiecej, dokladnie 4314 mil (6942.71 km). To odleglosc miedzy Warszawa i Pekinem. Zadzwonil do mnie szef biura ds. opieki nad zwierzetami i zaprosil do siebie bym podpisala kwit na bilet lotniczy. Bilet juz dla mnie jest! Dokladnie taki jak zamowilam (ciesze sie jak guuuuuupia, ale zrozumie tylko ten, ktory zmagal sie kiedykolwiek z chinszczyzna i wcale nie ta na talerzu! Czyli jeden krok do przodu! I to jedyna pozytywna wiadomosc dnia, ktory juz dobiega konca i bardzo dobrze!

© Śladami Cesarzowej
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci